.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خداحافظی نجف نژاد با کرسی مجلس،فراکسیون ورزش و البته بزودی با استقلال

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال پنجشنبه به نظر هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از تابناک ورزشی، مقداد نجف نژاد رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال که از شهرستان بابلسر کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی شده بود پس از رد صلاحیت خود به این حکم اعتراض کرد.

نجف نژاد که رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی هم هست با تقدیم نامه ای به هیات اجرایی انتخابات اعتراض کرد و منتظر پاسخ آن خواهد بود.

این در حالی است که نجف نژاد به واسطه ارتباطات خوبی که در مجلس شورای اسلامی دارد سالها در هیات مدیره باشگاه استقلال فعالیت کرد و حتی محمود گودرزی سال قبل وی را به عنوان یکی از اعضای معمولی هیات مدیره معرفی کرد و همین موضوع باعث اختلافاتی بین او و وزیر ورزش شد اما  پس از استعفای کامران صاحب پناه از هیات مدیره وی مجددا به سمت ریاست هیات مدیره استقلال برگشت.

حال این سوال به وجود می آید اگر اعتراض نجف نژاد به هیات اجرایی به جایی نرسد آن زمان نجف نژاد باز هم می تواند با ارتباطات در هیات مدیره استقلال بماند؟

به نظر می رسد با رفتن نجف نژاد از مجلس او با ریاست فراکسیون ورزش، نمایندگی مجلس و ریاست هیات مدیره باشگاه استقلال خداحافظی خواهد کرد. البته این جدایی احتمالی لطمه ای به استقلال نخواهد زد چراکه این مدیر شمالی طی این همه سال نفوذ و قدرت در پارلمان ایران امتیاز در خور توجهی برای استقلال جذب نکرد و در مقابل یادمان نمی رود یکی از اعضای جمعی بود که با عدم ارسال به موقع لیست تیم استقلال به ای اف سی، حذف تاریخی پسران آبی از لیگ قهرمانان آسیا را رقم زد. او و همراهانش فورا توسط محمدعلی آبادی رییس سازمان تربیت بدنی وقت با پیام عزل مواجه شدند اما چندی بعد نجف نژاد از قطار خروجی ها بیرون پرید و بار دیگر سوار بر اتوبوس مدیران تازه به هیات مدیره برگشت. گفته می شود وجود یک پرونده از وی در سازمان بازرسی مانع تایید صلاحیت وی شده است که اگر درست باشد، تجدیدنظر درباره رد صلاحیت وی تقریبا محال خواهد بود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.